Vis enkelt innlegg
Gammel 29-06-10, 13:46   #13
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Kan noen hjelpe meg litt?

Opprinnelig lagt inn av Matgud, her.

Jeg er helt forvirra hvertfalll..

En kompis av meg har satt opp hvor mye jeg skal spise iløpet av en dag...
Jeg klarer det ikke! det er jo så enorme mengder med mat at det er sykt????

300 gr kjøttdeig, 100 gr kylling filet, 120 gram bacon, i tillegg 200 gram egg. + grønnsakene... greit nok at jeg kan spise bacon og egg til frokost, kylling til lunsj og kjøttdeig til middag. men synes dette virker så evig mye....:S i tillegg vil han jg skal drikke masse tran, eller bruke mye olje.

Han synes jeg burde prøve dette siden jeg ikke går mere ned på ketolyse om dagen. At jeg kanskje får i meg alt for lite mat i forhold til det jeg skal..

Hva tror dere? Når jeg leser om hva dere spiser iløpet av en dag er dette veldig lite i forhold?????

Blir så forvirra når alle gir forskjellige meninger om hva som er rett og galt på ketolyse..

Det der er MYE i forhold til hva jeg spiser på en dag, men så vet jo jeg at jeg spiser litt for lite

120 bacon...ehh....vel...det er jo tross alt bort 500 kcal om du bruker de feteste typene. 300 gram kjøttdeig er 600 kcal. 100 gram kylling er ca 165 (tror jeg ) kcal. 200 gram egg er 4 egg, eller ca 300 kcal. Da har dub brukt 1400 - 1500 (ta høyde for feilmargin) kcal på det, så skal du ha grønnsaker i tillegg. Det kan jo bli både 100 og 200 kcal. Og så kommer olja. Du greier sikkert fint å holde deg under 2000 kcal pr dag på dette, men personlig må jeg litt lavere for å gå ned.

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat