Vis enkelt innlegg
Gammel 29-06-10, 04:23   #401
Zillah
Seniormedlem

Zillah sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av Matgud, her.

Fikk høre at vi ikke bygger noe særlig med muskler når vi trener på ketolyse?? Aner ikke jeg..har ikke skjedd noe som helst i cm eller vekt de 2 siste ukene. så tok en sprekk i dag for å begynne knallhardt påan igjen i morra som straff.

Føler til tide at man spiser for mye mat liksom, at man spiser litt mer og litt mer. så nå er det skjerpings! og turgåing

Ketolyse lar seg godt forene med å bygge opp musklar føler no eg reint personleg, eg begynte å trene etter at eg starta og treninga blir lettare praktisk talt frå økt til økt, så noko må tydelegvis vere i godlage i kroppen Men vekta gikk ikkje ned på over to veker, heller tvert om. Og så plutseleg løsna 1,2 kilo. Poff!

Vektnedgangen er ikkje jamn heile tida, det er det mange her på forumet som kan skrive under på. Men det skjer ting i kroppen likevel, det er eg sikker på. Likevel kan det nok vere noko i det med å passe på kor mykje ein puttar i munnen. Lære seg til å kjenne godt etter: sulten/mett? Og så faktisk ikkje spise meir når ein er mett. Det er mykje mentalt å jobbe med i tillegg til karbohydratinntaket

Håper du får ein fin tur i morgon, 1 mil er langt, 2 mil ... ja det er dobbelt så langt - minst!

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat