Tråd: Karboblokkere
Vis enkelt innlegg
Gammel 28-06-10, 22:16   #39
Vibeke-67
Seniormedlem

Vibeke-67 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 58
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Karboblokkere

Opprinnelig lagt inn av Myrull, her.

Da hadde det jo aldri blitt nye tråder da Lemen.

Jeg er faktisk litt enig med Hilla, har samme intrykket jeg også som nye her.
Da tenker jeg ikke på Gerd sin kommentar som var hyggelig skrevet, ikke noe negativt til å tipse om søk eller gammle tråder heller.
Masse nyttig å lese der, bruker masse tid på å lese gammle tråder.
Men det blir fort til at man føler seg nesten dum om man spør om noe som er spurt om før, ikke alle skjønner seg på det å søke å det tok tid før jeg så at det var linker til lignende tråder nederst på siden.
Aldri opplevd før på et diskusjonsforum at det er noe galt med å starte nye tråder om gammle temar, å om man svarer i en gammel tråd så blir man fort påminnet om at den tråden er jo kjeeeeempe gammel.

Jeg trives godt her inne jeg altså,...men skjønner også frustrasjonen til trådstarter.

Å Kula.. så hyggelig sakt da..
Slik føler man seg jo enda mere velkommen som ny på et forum...ikke rart det er mange innom som ikke blir.

Sånn, klar til halshugging.

Det er jo veldig synd om du og andre føler det slik! Da jeg var ny her opplevde jeg det som en slags opplæring. jeg syntes det var kjempevanskelig å finne fram, siden jeg var ny med å være på forum generelt. Da syntes jeg det var nyttig med tips og hjelp om hvordan man kan bruke forumet på best mulig måte.
Denne tråden tror jeg kanskje har blitt litt "kvass" siden TS svarer såpass arrogant og ikke leser det vi skriver til henne.
For jeg sier igjen, å få henvisning til gamle tråder er også endel av en diskusjon, er også et svar. Og det er da helt greit det av TS å be videre om ytterligere informasjon?
Men vi må være varsomme og ta vare på hverandre, nye som gamle.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat