Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-05, 13:52   #7
Jenny
Juniormedlem

Jenny sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Stavanger
Alder: 62
Jenny er ny på veien

Jeg går på Eat-kurs nå og hadde ikke anbefalt det til deg om du var blodtype A. Ser imidlertid at du er blodtype 0, og da skal kostholdet passe bedre for deg enn for meg. Kursinstruktøren min sier også at mennesker med blodtype A kan spise mer karbohydrater enn de med blodtype 0 - i tillegg så er kjøtt mer passende til blodtype 0 enn de med blodtype A.

Er faktisk i tvil selv om hva jeg skal gjøre framover. Har som tidligere sagt fulgt lavkarbo-tankegangen i nærmere 3 år og har veldig gode resultater fra det. Kunne aldri i livet noensinne tenkt meg å ta en Grethe Roede- eller Libra-kurs igjen - slike kurs er lureri og bare gjør vondt verre for folk flest.

Tror nok at jeg velger Lindberg videre, men skal være langt mer restriktiv enn det jeg har vært når jeg har fulgt hans anbefalinger tidligere ... Det er spesielt det med frukt som gjør at jeg heller mer til hans anbefalinger ...

Jeg vil følge med på hva du velger - det er ikke så lett, men egentlig så går det ut på det samme. Forskjellen slik jeg ser det er hovedsaglig mengden av fett og frukt.

Jenny er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat