Vis enkelt innlegg
Gammel 28-06-10, 13:04   #389
JKBB
Medlem

JKBB sin avatar

Medlem siden: May 2010
JKBB er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Veiedag!
Ned ca 700g fra forrige uke! I utgangspunktet et fint resultat, hadde det ikke vært for at jeg veide meg tidligere i uka og da veide jeg over en kg mindre!

Spiste mye salt mat i går, og drakk vin på lørdag....kan det være grunnen til at jeg har gått opp igjen? At saltet har bundet vann i kroppen? Eller i dette tilfelle, all brusen jeg drakk i går?? Hoho! Mistenker at alkoholen kanskje kan være en partystopper også...ser fler her har hatt det problemet...
Har heller ikke krympa noe, annet enn rundt lårene...drakk alkohol forrige helg også...kan dette være en grunn??
(Jeg er ikke hobbyalkis altså, det har vært tilstelninger de to siste helgene! Har bare drukket en halv flaske vin begge helgene)

Vi bare få legge til her at jeg har nå holdt meg i skinnet i 3 uker!! Vært i ketose siden jeg starta nå, ingen utskjeielser foreløbig, men det har vært KNALLHARDT!!! :S
I helga for eksempel...var i selskap der det ble servert elggryte med ris og poteter...!! OMG! Jeg spiste kjøttet, skrapa av det jeg kunne av sausen og spiste litt kinakål til. Det var knallgodt det også, selv om det høres kjedlig ut! Verre var det da kakene kom på bordet...Huff! :S Da var det like før jeg bare dreit i alt som het kur! Men, jeg greide det!

JKBB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-lavkarbo Svar med sitat