Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-10, 23:41   #8
Zillah
Seniormedlem

Zillah sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Ketolyse stix?

Kan ikkje tenke meg at det skal ha nokon ting å seie om du tisser på pinnen eller tisser i kopp og dyppar stixen i. Eg har gjort begge delane, men det er jo så vanskeleg å tisse rett på pinnen...

Til samanlikning, kan du jo ta gravitest på begge måtane alt ettersom kva du foretrekker. Hovudsaken er jo at du får rein ublanda urin på stixen. (Ikkje dyppe stixen i toalettet, slik ein forumitt gjorde, det gir ikkje riktig utslag) Den treng ikkje nødvendigvis vere i kontakt m urin i 60 sekund, du må berre vente angitt tid for å vere sikker på at du får avlest rett svar.

Eg les i eit anna nettforum eit svar frå dr Torkil re "korleis" der han nemner at enkelte meiner det er ein risk for å "tisse bort" kjemikaliene på stixen dersom du held den rett i strålen. Ikkje veit eg. Tissar ein så hardt, og er stixen så ømfintleg? Eg syns uansett det er enklast å tisse i eit beger, rett og slett fordi eg sikter så innigranskauen dårleg...

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat