|
Sv: Sukkeravvenning... :oP
Ja, tenkte jeg skulle kjøpe meg krom i morgen.. Er så mye jeg lurer på, og søker nettet.. Er jo så vanskelig å unngå sukker helt! De propper jo sukker og stivelse i masse mat! Men sånn jeg har forstått er ikke litt sukker i kjøpttpålegg og røykalaks så ille?
Prøver å variere litt da, spiser rugsprø, kjøtt, fisk, skalldyr, egg.. Har spist litt havregrøt, men er usikker på om jeg burde.. er litt ymse hva folk mener om det.. Pleier å putte en skje cocosa (kokosfett som gir kjempedigg smak i grøten), og masse kanel. Er veldig glad i bjørkesøt som har lav gi, men vet lissom ikke hvor mye jeg burde proppe i meg av den heller.. Og kaffe er kanskje heller ikke så bra?
Spiser brun ris eller fullkornspasta til middagene, med kjøtt og grønnsaker til.. Litt frukt, drikker grapefruktjuice og seff mye vann!
Vet ikke om jeg er inne på noe bra her, lurer på å få meg en time på fedonklinikken, bare synd det er så svindyrt! :P
Jeg må virkelig ta tak i sukkeret, jeg overspiser og sliter alt for mye med psyken og vekt til å la vær! :P
All hjelp taes i mot med takk! 
|