Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-10, 16:23   #2339
Zillah
Seniormedlem

Zillah sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Licota, her.

Baconet mitt smakte litt rart fordi det har gått ut på dato. Er det farlig å spise bacon som har gått ut på dato?

Farlig og farlig... det kjem jo an på kor dårlig kjøttet har blitt. Viss det er gått så langt at du blir dødsens av å ete det ville maten neppe friste å spise heller! Som regel er det vel mest milde formar for mage-tarmbesvær ein opplever.

Generelt sett, dersom det smakar dårleg, lukter og ser dårleg ut (er blitt sleipt osv) så er det ikkje nokon god idè å ete det. Det er jo berre sunn fornuft. Uåpna pakker held seg stort sett bra ei stund etter datoen, har pakka vorte åpna kan du ikkje rekne med at varen skal halde seg lenge. Mjølkesyrebakteriene startar å jobbe fort!

Bacon er vel ikkje det verste heller, det er jo "langtidskjøtt" - men kjøttdeig og farser skal du vere veldig forsiktig med å bruke lenge etter dato fordi det mykje lettare kjem bakterier til inni kjøttet når det blir malt.

Mjølkeprodukt derimot kan halde seg leeeeeeeeeeeenge etter datoen i uåpna pakning, og tommelfingerregelen der er at om det ser ut, luktar og smakar normalt, så er det bra. (Eg åpna ein kartong fløte her forrige helg som hadde dato sist i mars. God som ny.)

Ok, kanskje ikkje "kort" enkelt svar, men håpar det var nyttig likevel.

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve.