Tråd: Karboblokkere
Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-10, 13:19   #30
Vibeke-67
Seniormedlem

Vibeke-67 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 58
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Karboblokkere

Opprinnelig lagt inn av ~Hilla~, her.

Ja, vell. Har du lest trådene som kom opp? En eller 2 omhandlet kun phase 2 og som jeg nevner finnes det flere. En annen tråd hadde ikke fått svar over hode, og en tråd var min.
Gerd var snill som svarte meg, men jeg blir så fortvilet over at det ikke kan gå ann å spørre en spørsmål inne på ett DISKUSJONSforum. At man med en gang får beskjed om å lete tilbake, hvorfor kan man ikke få lage nye tråder og diskutere med evntuelle nye medlemmer som ikke var der da de gamle trådene ble laget?
Virker som at har dere som har vært her lenge, om dere har diskutert det før, skal det ikke diskuteres igjen!

Men hvorfor i alle dager tolker du svaret til Gerd med at det ikke er greit å spørre om dette i en ny tråd? Jeg skjønner virkelig ikke dette. Hvor er det du leser i svaret til Gerd at du ikke kan stille dette spørsmålet da?
Hun var kjapp ute med å svare deg, med henvisning til andre tråder.
Og du svarer jo greit du, at du ikke finner relevant informasjon der, og derfor spør du videre. Helt greit det vel? Men å begynne å sutre over typen hjelp du får, det er jo ikke så hyggelig.
Hva tror du da skjer neste gang du spør?
Selv om man diskuterer ting kan man henvise til ting som allerede er skrevet vet du.
Og det er ikke riktig at de med mye erfaring har diskutert det meste før, men en moderator (som Gerd er), har et visst ansvar for å svare nye folk, slik at man faktisk får svar på spørsmålene sine. men hvis hun må finne opp kruttet hver gang og ikke kunne hjelpe via andre tråder, så kan det jo fort bli en ganske stor jobb som tross alt er frivillig.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat