Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-10, 13:18   #2333
Cec1973
Medlem

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Bergen
Cec1973 er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Flippy, her.

Hmmm, interessant Jeg blir heldigvis ikke så hemmet av diareen, men lufta gjør jo at jeg har mye vondt - men det har jeg alltid hatt, så tenker ikke så mye over det Jeg hadde bare trodd at magen skulle bli bedre når jeg har levd ketogent så lenge - det er jo over 10 uker nå, men, så lenge vekta går nedover så holder jeg ut, for den har ikke gått nedover på noen annen kostholdsfilosofi......

Lykke til du også

Haha, jeg må bare si noe... Altså, nå har jeg spist dette mikrobrødet med flax seed (knuste linfrø og mandelmel) i to dager. Magen min er bedre, men i dag har jeg jammen vært på do 3 ganger allerede, dog ikke diaree. I dag har jeg også vondt i magen og litt mer luft enn vanlig... Akk ja... Ser ikke ut for at det blir mer skikk på magen min nei.... Mulig jeg går over til Grete Roede hvis magen min fortsetter og jeg heller ikke går noe nevneverdig ned i vekt (har nok gått inn i cm. det merker jeg på buksene...:-)) På Grete Roede går jeg ned 1/2-1 kilo i uken, det vet jeg, men der er jeg også veeeeldig mye sulten og altfor mye mat som er fy, fy. Vel, jeg skal holde ut litt til, ihvertfall til jeg skal på jobb igjen på onsdag!

Cec xxx.

Cec1973 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: tja....