Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-10, 11:30   #1
Fantasma
Juniormedlem

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Stavanger
Fantasma er på en erverdig vei

Wee, endelig har jeg funnet noe som passer meg!

Jeg tok turen på vekta idag, i første omgang ble jeg skuffet, den viste 77,8 kg
Men så satte jeg meg ned og tenkte litt (og blogget), jeg har faktisk gått ned 700 gram på denne uka. Det er jo ingenting i forhold til hva mange her inne går ned i uka, men for meg er det et bra resultat, synes jeg selv.

Så kom jeg på...siden februar har jeg faktisk gått ned fra 85 kg til 77,8 kgDet er litt mer imponerendes tall for min del!

Her har jeg vært så desperat etter å bli tynn og pen at jeg har både sultet og kastet opp...men nå? Jeg spiser meg ned i en sunn vekt. Riktignok er jeg blitt noen år eldre siden jeg kastet opp og sultet meg, heldigvis har jeg blitt klokere med årene Den gang var jeg 12-13-14 år og ønsket kun å være som alle andre, nå trives jeg med meg selv. Uansett. Det er deilig. Ikke bare opplever jeg å gå ned i vekt, jeg spiser masse god mat, har massevis av energi, humøret er mer stabilt og jeg har det bra

(Tenkte at det kan være greit å nevne at når jeg var 12-13-14 år hadde jeg alt blitt mobbet i mange år for at jeg var feit/stygg o.l, det var derfor jeg ønsket å bli tynn og pen..som alle andre. I dag er ikke tynn synonymt med pen lenger)

Digger lavkarbo (Har til og med dratt med meg samboer og min mor på det hele..)

Start: 79kg l: 66kg

Mål 1: 75kg Mål 2: 72kg Mål 3: 69kg Mål 4: 66kg
Fantasma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg-inspirert Svar med sitat