|
Sv: Karboblokkere
Opprinnelig lagt inn av R0SA, her.
Jeg har ikke prøvd sånne piller selv, men har svært liten tro på dem etter å ga lest og hørt andres erfaringer. Men skader jo ikke andre en lommeboka å teste dem.
Ellers må jeg bare si at det er utrolig teit å svare "let frem gamle tråder". Dette er et diskusjonsforum, må være lov å spørre om ting i nye innlegg. Dessuten kommer det jevnlig flere registrerte brukere som kanskje sitter inne med masse erfaring, de har jo ikke svart i flere år gamle tråder.
Hvorfor i alle dager synes du det er teit? Hvis man som erfaren bruker vet at akkurat dette har vært diskutert før, og at det finnes tråder som inneholder en god diskusjon og gode svar? Det er jo ikke ensbetydende med at man ikke kan spørre om ting i nye innlegg, men er et av svarene man ofte får. Nettopp fordi man vet at det er god svar på akkurat dette i andre tråder.
Dessuten, mye av den man spør om er informasjon man enkelt kan søke opp selv. Jeg synes det er synd at nye brukere ikke skal lære seg bruken av forumet, ikke for at man ikke skal diskutere ting selv om man er ny, men man kan jo sjekke om akkurat det man lurer på er diskutert og skrevet om før?
|