Tråd: Karboblokkere
Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-10, 09:39   #24
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Karboblokkere

Opprinnelig lagt inn av R0SA, her.

Ellers må jeg bare si at det er utrolig teit å svare "let frem gamle tråder".

Men hallo! Hvordan kan man ta alt i verste mening på den måten? Gerd opplyste om at det fantes flere tråder om temaet - det er jo både nyttig og relevant spør du meg.

Er det bedre at det ikke kommer noen svar, da? For det er veldig ofte alternativet.

I lignende tilfeller der folk har spurt om noe jeg vet det finnes masse info om, men som jeg selv ikke har greie på/erfaring med, har jeg gjort det samme som Gerd her og opplyst om at det finnes tråder om dette emnet - og fått takk for det. Er det liksom verdiløst det som står her fra før da? For meg er det en ressurs - og jeg finner ofte mye flott info som jeg hadde glemt når jeg søker i forumet.

Jeg synes det er "utrolig teit" å rakke ned på folk som prøver å hjelpe ... Og å svare frekt når noen prøver å hjelpe ...

Det går an å være litt høflig og ydmyk - dette er et forum som er fullstendig basert på frivillighet. Følgen av en slik respons blir gjerne at man betakker seg for å svare neste gang ...

Sist redigert av Huldr : 27-06-10 kl 10:09.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat