Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-10, 07:53   #48
sukkerhesten
Juniormedlem

Medlem siden: Apr 2010
sukkerhesten er på en erverdig vei

Sv: Ukentlig vekttap på lavkarbo?

Ja nå er det vel ca 14 dager siden jeg veide meg sist. Og på de to ukene har jeg gått ned mindre enn 1 kilo :-(
Nå er det tungt med denne skaldeman kuren. Er lei av maten, savner brød, poteter, ris og pasta. Savner selvsagt is brus og kaker også men ikke så mye som skikkelig mat. Ikke går jeg ned noe fort heller. Nå er det sommer og ikke kan en drikke pils i solveggen. Arrgh. Er skikkelig sur og lei om dagen. Hadde bare vekten gått ned fortere så hadde sikkert motivasjonen vært større.

Fant forresten ikke svineribbe i noen butikker. Etterlyste tips om hvor jeg kunne finne det i tidligere i tråden. Forsøkte tilogmed å kjøre til Sverige og titte der men svineribbe fantes ikke. Det var svært synd for den uken jeg proppet i meg en hel svær ribbe gikk jeg ned kjempemye. Bacon og biff er jeg kjempelei. Lei av å lage bearnaisesaus fra bunnen av. Alle ferdigsausene eller halvfabrikata er proppfull av karbo.

Dette ble veldig mye klaging men nå føler jeg meg virkelig lei. Noen som vet hvordan jeg kan resette passordet på tickerfactory.com? Husker ikke passordet og får ikke gjort endringer på den.