Vis enkelt innlegg
Gammel 26-06-10, 18:10   #25
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Har du erfaring med Bio Drain?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Åh herregud, Photo. Men det er sånne kurer jeg har tro på ja, skikkelig rens med naturens egen mat og ikke sånne pillegreier. Det teite med kurer som Biodrain og lignende er jo at man som regel spiser junk og dritt ved siden av, og da er man uansett like langt. Man renser ikke en kropp uten å faktisk spise sunt. Og spiser man sunt nok trenger man ikke de pillene.

Det står faktisk på pakken at man skal unngå sukker, alkohol og diverse andre saker og drikke masse vann. Mulig at pillene hjelper litt på vei, men ved å følge instruksjonen uten å ta pillene vil det nok også hjelpe.

Jeg har tatt en slik kur en gang, og jeg gjorde ikke alt slik det stod på boksen. Men jeg merket en forskjell altså. Merket ikke forskjell på vekta, men jeg hadde mer energi. Jeg jobbet i barnehage da, og jeg husket at jeg løp nesten en km med noen av de større barna. Og det var ikke hverdagskost for meg altså... Jeg veide tross alt 120 kg. Men akkurat da var det så lett som bare det. Vi var på tur og sprang på en vei mellom to jorder, så det var gjerde på begge sider og det var noen barn som var så gira at de ville løpe.

Jeg har prøvd igjen senere, men det blir som regel til at jeg glemmer å ta pillene... Jeg er forferdelig dårlig på å ta faste piller...

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat