Vis enkelt innlegg
Gammel 26-06-10, 12:10   #4
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: For lite fett?

Ser den altså. Men det kan kanskje være overlevelig å bare ta noen kontrollberegninger for å se hvordan du ligger an?
Jeg brukte mat på data i stedet for kalkulator, men jeg skjønner det kan bli stress .

Og stress på grunn av vanskelige situasjoner kan helt klart være en ''partystopper''. Jeg ser jo det nå, at i de tre årene jeg sto stille så kan nok et forhold som begynte å skrante ha vært en stor innvirkning, og når det var over og jeg kort tid etter ble hodestups forelska så rikket vekta på seg igjen for første gang på evigheter, dessverre var effekten kortvarig .
Men du holder vekta, det er jo noe positivt i det også, jo lenger du holder vekta, jo mer venner kroppen seg til en lavere vekt, og jo større sjanser har du for å ikke legge på deg igjen .
Jeg skulle ønske jeg hadde noen bedre råd, men det er i grunn tålmodighet og ro i sjela som er det som hjelper mest, og også kanskje er det vanskeligste å oppnå ...

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat