Vis enkelt innlegg
Gammel 26-06-10, 00:08   #30
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva eksakt var det du spiste og drakk som førte til overvekt?

Opprinnelig lagt inn av an_ta, her.

Men da leser jeg alle rådene om å passe på kaloriene igjen når man ikke går ned, så det er og blir litt vanskelig å finne ut av.

Hvis kroppen din er vant til å ligge på et ekstremt kaloriunderskudd må det fett til for å sparke den igang igjen.. Det med å passe på kaloriene gjelder ikke for oss... Jeg begynte først å gå ned da jeg tilførte enda mer rent fett (kokkosolje i teen, masse majones osv). Kroppen klarer ikke helt å stole på at den faktisk får tilgang til energi etter å ha spart på alt den fikk i mange år.

Og så hovedtemaet, hva som fikk meg tjukk. Tja, hormonene mine. Og ernæringsrådets kosthold. Som jeg ble prakket på av leger og helsesøster osv siden jeg var 9-10 år og begynte å legge på meg. Hadde jeg visst allerede da at hormonene spillte så stor rolle, og klart å sette de små symptomene i system før de tok overhånd, hadde nok ting vært annerledes nå.