Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-10, 12:33   #19
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Har du erfaring med Bio Drain?

Opprinnelig lagt inn av Sivensvans, her.

Takk for det, Frøy! Ja, tenkte jo å være minst mulig giftfri ellers også når jeg evt skulle ta rensekuren - og, bruke det som en slags hjelp til at det kunne funke ekstra bra. Så, jeg får vurdere litt hva jeg gjør. Er mange forskjellige meninger om dette - men, det kommer vel av at vi er forskjellige. Kjenner liksom at kroppen min trenger litt hjelp nå - jeg føler meg oppblåst og treg på en måte Lyst til å være heeelt uten gift en periode nå - avstå fra alkohol og alt annet gærent jeg gjør Helios sin base-te skal jeg i alle fall kjøpe inn! Takk for innspill, Frøy!

Bare hyggelig! Ja, vi er alle forskjellige, men jeg synes det er en god regel å lytte til kroppen sin, og det er jo det du gjør Jeg synes ofte det har vært mye negativt mot rensekurer her på forumet, og det blir litt feil synes jeg, for det er ikke alltid sånn at "lavkarbo hjelper mot alt, for alle". Her er en annen tråd med litt mer diskusjon og info

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat