Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-10, 10:24   #13
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Butikkjøpt knekkebrød!?

Opprinnelig lagt inn av jae-ols, her.

Jeg ligger på 70- 80 gram i døgnet, synes det er veldig bra da jeg ikke er i ketolyse. Regner med at man ikke må være i ketolyse for å gå ned i vekt. Lavkarbo vil sikkert fungere meget bra, jeg trener mye i tillegg. Synes det blir utrolig tøft å ligge på 25 g om dag. Men jeg unngår : poteter, melk, ris og pasta og tar veldig lite brød (Fedon) Kuttet ut alt sukker.

Du gjør som meg du da. Har gått ned et par kg siden sist mandag (altså på 11 dager), mest vann antar jeg. De siste dagene har det gått opp og ned 1-200 g, men det er helt greit. Dette kostholdet passer meg utmerket!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat