Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-10, 08:37   #63
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo - hvor mange kalorier? Man skal jo ikke telle?

Opprinnelig lagt inn av Biggie Small, her.

Bare en liten notat, 3000+ kalorier og du går ikke opp (står stille) betyr at du antageligvis er mer aktiv (enn ellers?) siden en stillesittende person på 81 kilo har et dagsbehov langt under 3000+ kalorier.

Her er muligens svaret på at jeg ikke går opp i vekt selv om jeg ligger på 3000+ kcal hver dag og bare trener 2-3 ganger i uka

Opprinnelig lagt inn av Platon, her.

Et råd, som er helt uvitenskaplig :-), bare basert på egen erfaring. Det er å kutte ut alle meieriprodukter - eller så mange du klarer. Jeg merket en økt sult ved inntak av feks fløte. Kan spise noen oster uten å merke endringer. Steker i kokosolje, så smør vet jeg ikke om jeg reagerer på. Forsøkte en periode med cotage chease, men det satte igang den konstante fysing på mat. Lykke til og Håper du finner et kosthold du kan leve godt med.

Dette er ikke helt urimelig, for med spis-deg-slank filosofien gikk jeg ned og man skal ikke ha så veldig mye meieriprodukter der. Jeg testa her en kveld og spiste en god slump med fløte og bringebær. Jeg ble sulten bare en halv time etter inntak, selv om jeg ikke var så sulten i utgangspunktet. I går spiste jeg bare bringebær og da reagerte jeg ikke sånn.

Ny veiedag på mandag, så får jeg se hvordan det har gått da.

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat