Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-10, 07:24   #51
Vettel
Seniormedlem

Vettel sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: Hva er du villig til å ofre?

...å være slank er som penger. Ingen av delene gjør deg lykkelig, men guuud så mye enklere tilværelsen er!

Forøvrig: Viljestyrke innebærer blodslit, at man skal slite og ofre noe. Men ofte er det verktøyet som er feil. Feks lavkalori-diett er ikke noe for meg, jeg går opp i vekt da. Lavkarbo derimot er riktig verktøy for meg. Så er det opp til meg å faktisk bruke verktøyet på riktig måte....
Ingen andre som truer i meg en is på varm sommerdag, men jeg må jobbe med hjernen for å lære meg teknikker til å tenke meg om, før jeg spiser denne isen. "Er det verdt å spise denne isen, eller mer verdt å la være?" -litt sånn dårlig forklart, hehe!
Lavkarbo gjør det enklere å ta de riktige valgene for min kropp.

Men noen ganger er ikke hjernen med på dette og velger den korte gleden ved å spise is. Akkurat som den korte gleden av shopping.

(at man som regel har spist feil/for lite når man sier ja til den isen, er en annen sak. )

Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs. Svar med sitat