Vis enkelt innlegg
Gammel 24-06-10, 11:37   #2304
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av hanne42, her.

Hei igjen

OK, kanskje jeg far bite sjenansen i meg og be om hjelp. Synes de damene som star i undertoysbutikker ser sa viktige ut, og hardhendte...

Den fra H&M var jo helt nydelig, skal se etter en slik.

Takk for hjelpen.

Hanne

Det var vel mer modellen, den jeg kjøpte var svart og hvit-pepitarutete, og den var på salg, og jeg tror de kun hadde 80 cm og nedover ... Men jeg vet det har kommet en del sånne bustier-bh-er de siste årene.

Jeg ble selv målt på Lingerie Lounge på Steen og Strøm for et par år siden. Jeg, slasken, følte meg litt mistilpasset sammen med de fine damene i typ chanel-drakter og perlekjeder, men jeg ble gledelig overrasket, for de var de søteste i verden, målte og styrte, og tok hensyn til budsjettet mitt, sjekket at ting satt bra etc. Og så trøstet de meg da jeg begynte å gråte fordi jeg ble så glad over at jeg hadde gått ned fra 100D til 85C ...!
LaLina på St. Hanshaugen er også veldig søte har jeg hørt.

Husk på at de som jobber der som regel har pupper selv, og vet at dette er en privat og følsom ting. Det er sikkert greit å si at du er sjenert, men om du klarer å legge det til side så har du sjansen til å få unik hjelp. Det er ikke alle som egentlig vet bh-størrelsen sin heller, og får en positiv overraskelse over hva en bh i riktg størrelse faktisk kan gjøre med hylleseksjonen .

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥