Vis enkelt innlegg
Gammel 24-06-10, 00:33   #312
whynn
Medlem

whynn sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: langesund
Alder: 38
whynn er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av Cec1973, her.

Usj, jeg blir så demotivert når jeg leser om hvor mye dere andre har gått ned. Jeg har ikke gått ned mer enn usle 1-2 kilo på 15 dager... På den andre siden, så har jeg fortsatt ikke vennet meg til å kunne spise så mye god mat, så jeg forventer liksom at vekten snart skal gå oppover. Dette er for godt til å være sant! :-D

Nå har jeg kommet hjem fra Liverpool og... hehe... jeg hadde med meg 18 kilo ekstra hjem igjen! Kjøpte masse forskjellige typer mel. Bl.a. noe som heter Flaxseed som jeg leste om på nettet og som skal være veldig bra for de som går på ketolyse. Jeg betalte 35 kr. og så nettopp at de sleger akkurat samme pakken her for 99 kr!

Fylte også opp med Atkinsbarer. De var på tilbud til 40 kr for 5 stk! Kjekt å ha i nøden.

Fikk også tak i Lindt 90% kakao sjokolade til 10 kr. stk. Ja, og så masse Thorntons sukkerfri sjokolade.... :-D

Synes jeg har vært flink... Var ikke så morsomt da de andre spiste dessert og jeg ikke spiste noe... Eller da vi var på kafe og de spiste sjokoladekake (som så veeeeldig god ut) og jeg spiste en halv Atkinsbar.

I går spiste jeg forresten en halv wraps og noen tørre salte kjeks. Hadde vært syk i magen hele dagen, men måtte ta flyet hjem. Da var det bare å tylle i seg noen tabeletter som stopper systemet og sette seg i drosjen... Da jeg kom til flyplassen fant jeg ut at jeg måtte prøve å spise noe fordi jeg hadde så vondt i magen og var så kvalm. (Syntes skikkelig synd på meg selv da ja...:-)) Det med minst karbohydrater var wraps og så hadde de noen tørre, salte kjeks i loungen. Heldigvis var jeg fortsatt i ketose i dag, så jeg tror det gikk bra.

Cec xxx.

så flink du har vært da er deilig og komme hjem fra tur og vite att enn har vært flink..
her går også vekta veldig seint altså... men vi gir ikke opp av den grunn
stå på!

jeg kjøper også sjokoladeprinsen på Meny ) den er nydlig.. men får mye og grusom luft i magen av den...

whynn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøve meg på lavkarbo/ketolyse Svar med sitat