Vis enkelt innlegg
Gammel 23-06-10, 22:29   #33
Cec1973
Medlem

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Bergen
Cec1973 er på en erverdig vei

Sv: Magevondt (Torkil?)

Hei,

Jeg har også vært plaget med de samme problemene og har tatt div. prøver. Bl.a. gastroskopi (kamera opp i ra-ta-ta...:-/) de trodde jeg hadde Ulcerøs Colitt, men fant ikke noe. jeg fikk beskjed om at jeg har irritabel tarm (som de fleste med mageproblemer de ikke finner ut av).

Jeg har gått på ketogent kosthold i 15 dager nå. Den føste uken følte jeg meg mye bedre også, men har nå hatt en del "tilbakefall" med luft og diaree. Allikevel vil jeg si at jeg er bedre nå enn før jeg begynte med ketogent kosthold.

Mulig jeg er litt sær mht. at de ikke finner ut hva det er som feiler meg. Jeg har slått meg til ro med at det rett og slett ikke er alt en lege kan finne ut av og at jeg bare måtte finne ut hvilke matvarer jeg ble dårlig av. I tillegg fant jeg noen tabeletter i England som jeg syntes hjelper meg en del når jeg er oppblåst og så fant jeg noen andre som fungerer bedre enn Imodium for diareen. Jeg har lært meg til å kjenne igjen smerten og jeg vet at det ikke er farlig og at jeg blir bra igjen, da er det ofte lettere å takle, selv om det er kjipt å se ut som en ballong.

Cec xxx.

Cec1973 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: tja.... Svar med sitat