|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Indiane, her.
Hehehehehehe. Blir du også fortere full når du går på denne dietten??? DET BLIR JEG!!! har ikke blitt så fort full siden jeg var nyoperert ...
billig som fy, hvertfall når det gjelder rødvin, så den prøver jeg å holde meg unna...
Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.
Mageøvelser: Ligger du på ryggen med bena bøyd og føttene i bakken, kan du bruke magemusklene til å trekke opp/løfte setet/bekkenet! Hold 8 sek, slipp ned og gjenta!
Takk, denne hadde jeg helt glemt av! 
Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.
Siups er en bevegelse som er uheldig for oss i dagliglivet. I tillegg gir den ikke styrke til noe som du behøver i dagliglivet. Bare tenk over hvor ofte du faktisk gjør en situpsbevegelse hver dag .
Nedre magemuskler kan trenes ved hel situps, altså istede for den lille bevegelsen så løfter man seg helt opp og helt ned igjen. Blir tynge om man ligger i skråbenk.
Eller:
Legdrop. Løft beina helt opp når du ligger på gulvet, men ikke slipp dem lengre ned enn at du kan holde ryggen i gulvet. Gjenta.
Eller:
Sykling. Ligge på gulvet og strekke ut annet hvert bein.
Klarer desverre ikke løfte bena fra gulvet, når jeg ligger på rygg pga smerter i korsryggen, men takk for tipset, kanskje jeg kan prøve en annen gang 
|