Vis enkelt innlegg
Gammel 23-06-10, 20:13   #2
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: spiser jeg riktig?

Opprinnelig lagt inn av Sykepleierstudine, her.

Middag:
Kjøttdeig lagt i ildfast form med 80 gr tomatpure(5 kh per 100) og ost på toppen. Salat i tillegg.

Denne kan du gjøre myyyye morsommere! Vi steker kjøttdeigen og har gjerne i en del hakket løk (om du kan spise det), en god dæsj saus av soltørkede tomater (kan bruke tomatpure om du vil) og krydder (salt, pepper og pizzakrydder f.eks.). La det småputre noen minutter og rør så inn et par ss seterrømme. I mellomtiden legger du noen lettkokte buketter av blomkål og broccoli i en ildfast form og tømmer så kjøttdeigblandingen over og legger masse ost på toppen. Inn i stekeovnen på 200 grader i noen minutter til osten er smeltet sånn som du vil ha den. Server med salat til - syyyykt godt assa!!!!

Etter at jeg begynte på lavkarbo har jeg begynt å slikke av redskapene når jeg lager middag!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat