|
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?
Opprinnelig lagt inn av Namba, her.
Så ekkelt MonaK. Jeg har også slitt med at det svartner for meg når jeg reiser meg den siste uka eller så, men jeg har ikke gått i bakken eller svimt av sånn som deg. Kan det skyldes kuren tro?
Jeg spurte ut farmor om oppskriften. visst hadde hun gjort forandringer, men heldigvis ingen som hevet karbo innholdet så jeg kunne spise den. Fettinnholdet var nok litt lavt, men det går bra. Jeg må spørre så mange spørsmål for å få svarene jeg trenger ut av henne, for hun er helt clueless. Nå går hun rundt og innbiller seg at hun spiser lav karbo selv også, og det er langt fra sannheten. Hun om det. Jeg skal gi henne noen oppskrifter så får hun styre på som hun selv vil. Jeg håper hun greier å slanke seg, for jeg har aldri sett henne så rund som det hun er nå og hun er 80 år gammel.
Så bra at du har klart å slutte å røyke igjen 65kg mamma. Det blir faktisk lettere å ta smarte valg nå som man har fått litt øvelse. Det har du veldig rett i.
Så bra det fortsatt var lavkarbo sjøl med forbedringene
Ja merker viljestyrken er på topp! Og godt er det
Solen var her, men den er for øyeblikket forsvunnet bak mange skyer, men varmen er her ennå så håper den holder seg utover kvelden så man kan få grilla litt i varmen 
Kos dere i dag/kveld

|