Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-10, 21:31   #55
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo - hvor mange kalorier? Man skal jo ikke telle?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Og beklager alle skriveleifer, jeg har et tastatur med noen fryktelig lite samarbeidsvillige taster, samt en flaske park-Cava innabords .

LOL

Var innom å så etter ei oppskrift som noen la inn i tråden din, så innlegget ditt og selv om jeg har sagt meg ferdig må jeg jo bare svare.

Tydeligvis at tastaturet ditt har slått seg skikkelig vrangt ja - FNIS, men jeg tror jeg fikk hovedinnholdet i innlegget.

I følge legen min har jeg ikke insulinresistens, men nå er jeg jo usikker også om han faktisk har testet skikkelig for det. Kanskje jeg skal ta en skikkelig prat med han neste gang jeg er der.

Har vurdert å skifte fastlege men synes det er så vanskelig. Legen jeg har nå har vært helt fantastisk utenom det som gjelder lavkarbo for det bare fnyser han av.

Prøver å øke frokosten jeg og se om det hjelper. I tillegg blir det kh og kcal kontroll.

Takk for tips

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat