Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-10, 20:21   #45
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo - hvor mange kalorier? Man skal jo ikke telle?

Lider litt med deg her, kjenner jeg!

Før jeg oppdaget LCHF, var jeg så sulten at jeg hadde vondt i ørene!
Helt sant! Var så sulten, innhul i magen, at det føltes som om det var undertrykk og sug helt opp i ørene!
Jeg ble svimmel, kvalm, kaldsvettet og var uhyre irritabel! Ikke lett å slanke seg når det oppleves på den måten!
Klamret meg til salatbollen og holdt ut i 16 uker på GR. 20kg minus ble fort til 25kg pluss da forlover- jobben var overstått!

Om jeg nå pga røykeslutt har gått opp alt jeg først gikk ned på LCHF, har jeg nå holdt vekten sånn ca siden mars. Uten LCHF hadde jeg nok gått opp enda mer uten å ane hva jeg skulle gjøre!

Håper du finner ut av det! Har du snakket med legen din om dette? Kanskje du har magesår eller noe som gjøre at du kjenner deg sulten mens det egentlig er noe annet?