Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-10, 20:05   #55
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Legen sa: slutt med ketolysediett ...

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Nå nei... Min faste lege begynte på videreutdanning og jeg fikk en kvinnelig ung vikarlege.. Ho ville overhodet ikke høre om lavkarbo....
Siden jeg selv jobber på et legekontor omtrent dikterte jeg henne og det hun skulle skrive i journalen.. Og diktaten den hentet jeg her fra lavkarbo . Så på den måten er ho grei, jeg fikk tatt alle prøvene jeg ville; etterhvert, og ho ble svar skyldig over hele linja. Men ta det til etterretning??? Gleder meg til fastlegen min kommer tilbake!

Heldigvis kommer hun høyt anbefalt av en kvinne på min alder med en datter på min datters alder!
Akkurat hva hun syns om lavkarbo, er ikke så viktig, bare hun er normalt høflig og grei og forklarer ordentlig hvorfor om hun ikke vil gjøre som jeg ber om!
Jeg jobber ikke på legekontor, men er sykepleier og vet som regel hva jeg ønsker hjelp til/med! Da vil jeg gjerne ha en forklaring, ikke 15 min kjeft når jeg ber om noe hun er uenig i!