Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-10, 16:21   #1595
65kgmamma=perfekt
Medlem

65kgmamma=perfekt sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Mona K ; Jeg har også hatt litt sånne svimebyer i forje uke. Kom aldri så langt at jeg svimte av, men det var like før flere ganger. Men jeg aner ikke hva som gjorde det. Nå er jeg helt fin igjen. Men hva som gjorde det fant jeg ikke ut. Men det er lurt å få sjekket det slik at du kan unngå det.!

Namba; Kan du ikke bare spørre hva som er i den`? og hvis det er noe fy fy i så si i fra? Det er klart at det ikke er kjekt, men hvis det står mellom å gi beskjed og holde deg i ketose, eller å falle ut av ketose pga "forbedringer" ?
Jeg liker ikke å si ifra om sånne ting, men er det en ting jeg har lært på denne "kuren" så er det viljestyrke og hvis jeg klarer å la være å spise ditt og datt så må jeg også klare å si i fra .. Men det er lettere sagt enn gjort!

Jeg begynte å røyke igjen når jeg gikk ut i arbeid igjen.. Og trodde jeg var begynt igjen, men bestemte meg for at når jeg skulle ut i permisjon igjen så var det null røyk uten om på fest! Og det klarer jeg helt fint Så viljestyrken min er noe helt annet enn det den var før "kuren" ..

65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat