Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-10, 13:38   #299
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av Mermaide, her.

Hei på dere!
Jeg er ny her og som dere startet jeg i juni nærmere bestemt den 12juni.
Fant ut at jeg ikke trengte å vente til mandag.
Jeg går på en selvkomponert kur og har gått ned 6 kilo den første uken og er svært fornøyd med det. Lurte på om det var noen her som har gode tips om hva som er kjekt å ha med seg når en drar på lange bilturer å ikke kan finne noe som er "sunt" for meg på feks. bensinstasjoner eller ting en ikke trenger å koke for å spise?

Hei,
I og med at du har egenkomponert så er det du som er eksperten på hva som er lovlig, sunt etc. Du nevner heller ikke hvor på lavkarbo skalaen du ligger, så vanskelig å gi noen konkrete råd og tips da du vil kunne få helt forskjellige anbefalinger om du oppgir at om spiser ketogent eller for eksempel i henhold til Lutz (72 kh pr dag).

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat