|
Sv: Kan høyt blodtrykk samt ødemer
Opprinnelig lagt inn av Manina, her.
Høres veldig bra ut at du merker så god bedring! Å stresse er slett ikke sunt, nei. Men det finnes kanskje noen gode teknikker å lære seg, for å unngå det? Lykke til med å finne ut av det! 
Har stressa på meg blodtrykk igjen... 
Vi har i to uker vært en person i manko på jobb samtidig som vi har fått BÅDE nytt nettverk som overhodet ikke vil fungere med alle underøkelsesmaskinene vi har, og nytt journalsystem.
Så nå kjører vi dobbelt; to servere og i flekkene to journalsystemer også, samt at mye funker ikke ennå.. 
Jeg forutså at det kom til å bli trøbbel, jeg ER tross alt utdanna dataingeniør selv om jeg ikke har jobbet med det på over 10 år. Men noe har jeg da lært og noe sitter der fremdeles.. Men INGEN ville høre på meg da jeg fortalte om alle ting som kom til å gå gærnt; jeg fikk bare beskjed om at jeg krisemaksimerte, men gærnt gikk det..
Så nå sitter jeg her med 24 timer registrering igjen.. Blodtrykket ble for høyt, jeg var så sliten at jeg spydde hele helga jeg skulle ha fri.
Han som satte på meg registreringa gav meg beskjed om å gjøre det som får meg til å føle meg avslappet bare for å se om trykket overhodet KAN bli lavere, så derfor sitter jeg her.. Og kommer til å sitte her i heeele kveld..
Da jeg var hos ham var trykket 189/135.
Nå blåser dingsen seg opp igjen; trykket var nå: 157/86 Det funker! Det går nedover!!! 
--
Nå 136/77!! Lavkarbo duger til så mangt!!!
129/86, 127/79 snart normalt jo!!! 120/79!!! Normalt!!!
125/84... puls på 81. Hehehe, trykket øker bare jeg går og henter vann!
121/77 kommer til å sitte her leeenge! Bare for å se at trykket er normalt så lenge jeg ikke stresser!
Urk 156/95 BARE FORDI JEG TOK EN OPPVASK!!!
Sist redigert av Kanutten : 21-06-10 kl 21:09.
|