|
Sv: 6 måneder pluss på ketolyse?
Opprinnelig lagt inn av nellie, her.
Finnes da folk som klarer seg heeeelt fin og som også går ned på "generell lavkarbo".
Skjønner ikke helt hvor folk tar det ifra at litt karbohydrater er så himla farlig for ALLE. Er forskjell på å spise f.eks litt fullkornsris og å trøkke innpå med jasminris og sjokoladekake vel?
Selvfølgelig er det forskjell på det, og det var vel strengt tatt ikke det som var poenget her heller da...?
Poenget var at hvis man vil, altså hvis JEG VIL, helt for min egen del, være i ketose lenger enn de anbefalte 6 mnd, kan jeg det?? Det er det som diskuteres her! Her er det fine argumenter både for og i mot, så ingen grunn til å ta seg nær av noe som helst. Vi er alle forskjellige. 
Tror alle her vet at mange klarer seg på generell lavkarbo, uten å være i ketose, og likevel gå ned i vekt og ha det bra med seg selv og sin livsstil. 
Jeg har valgt ketolysekuren fordi jeg følte at det var riktig for meg på flere måter, men kommer nokk ikke til å leve på det for alltid. Jeg kommer til å gå over til generell lavkarbo når jeg er fornøyd! 
Men en ting er sikkert! ALDRI mer høykarbo livsstil!!
|