Jeg har begynt på en utgave av denne ekstremdietten og skal følge den i 2-6 uker, litt ettersom hva jeg føler for selv egentlig. Har siden august 2008 gått ned 20 kg, 10 av de med GR og 10 av de med ketolysekuren. Har enda 15 kg til å gå ned, så er på ingen måte noen "nybegynner-slanker". Dette er jo en lavkarbodiett, men har ikke funnet noe om den her inne. Flere har sagt at den likner på både Eurodietten, fase 1 av South Beach og kimkins. Det hadde der i mot vært utrolig flott å hørt erfaringer om denne dietten og ikke de som har likheter Jeg følger diettplanen fra "the rapid fat loss handbook" som er en litt modifisert utgave av PSMF. Den har mer detaljerte og individuelle tilpassinger har jeg inntrykk av. Grunnen til at jeg prøver dette er fordi jeg har møtt på et av de berømte vektplatåene og har stått der i 5 mnd nå! Har hittil gått ned 1,7 kg og er på dag nr 6 Hvor mye som er vannvekt vet jeg ikke, da jeg var i ketose når jeg startet. Målet er ikke å gå ned mest mulig på kortest mulig tid, det er rett og slett bare å få vekten noe ned! Så, det jeg egentlig lurer på er om noen har erfaringer med denne dietten eller generelle tanker/meninger om den? Tar imot alt med et smil om munnen! Ønsker dere alle en fin dag