Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-10, 11:22   #285
Matgud
Medlem

Matgud sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
Matgud er ny på veien

Sv: Maistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av hanne42, her.

Matgud: Du har jo gatt ned over 7 kilo pa tre uker!!! Det er fantastisk og du burde vare kjempestolt over deg selv! Det er sjeldent at man ser sa gode resultater sa raskt.

Paris: 3 kilo er slett ikke sa verst. Jeg vil anbefale deg a ta en streng uke. Det vil si, bare lovlig mat, ikke mer karbo enn 15-20g per dag, og rundt 70% fett. Ikke drikk noe alkohol, ikke te eller kaffe, ikke spis noe kunstig sotning (heller ikke brus eller sukkerfri tyggegummi eller drops), ikke lag noen erstatningskaker eller godterier. Ga en rask tur pa 30min hver dag. Drikk 3 liter vann om dagen. Prov a kjore dette i en uke til neste mandag og se om det hjelper.

Hanne

Takk. Du skjønner, jeg sliter med oppblåsthet pga matintoleransen min..så jeg ser ut som jeg begynte føler meg så uvel. jeg som ble bra i magen når jeg startet. Så jeg har streng uke jeg og...egg og bacon!!! feit mat, ikke kunstig søtning så langt det holder. alkohol blir det til helgen igjen, men da skal jeg reise på besøk, skal ikke sprekke. jeg lover!!!!