|
Sv: Skammer meg...
Hei!
Jeg slenger meg på her...Jeg har det på samme måten; var flink i noen uker, så greide jeg ikke mer...har hatt eksamener og mye stress i den forbindelse, og da er det typisk meg å backe ut. Nå har jeg veltet meg i karbohydrater i mange uker, og magen står rett ut. Føler meg elendig! Masse luft i magen, uren hud og lite energi. Skal starte med lavkarbo igjen i morgen, og da ønsker jeg å holde meg til lavkarbo. Når jeg bare skal smake litt så ødelegger det jo hele greia. Jeg har en BMI på 26, og ønsker å gå ned 10kg. Det er min trivselsvekt, og der har jeg ikke vært på tre år. Har så mange klær jeg vil inn i! Nå er jeg utrolig lei av å konstant holde inne magen. her om dagen glemte jeg meg, og ble gratulert fordi jeg skulle ha barn!!!!!! Megaflaut å måtte si at nei, jeg er ikke gravid... Jeg finner mye inspirasjon her på forumet, heldigvis! Særlig inspirerende er det med før/etter bilder. Jeg har vurdert å la mannen ta helfigurbilder av meg slik at jeg ser eventuell fremgang, men det er ganske skremmende å tenke på... Nå har jeg ikke veldig mye overvekt, men kroppen min er veldig kvapsete...har celulitter overalt, og så er kroppen så feilproporsjonert siden jeg har lite hode og brystparti i forhold til mage, rumpe og lår. Dette vil jeg forandre på, og siden jeg har ferie nå tenker jeg at dette er tiden for å begynne. Nå har jeg ingen unnskyldninger, for jeg har bare meg selv å tenke på. Masse lykke til Sahara83, så får vi motivere hverandre!
|