Vis enkelt innlegg
Gammel 19-06-10, 10:18   #28
Pearl
Seniormedlem

Pearl sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 67
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Legen sa: slutt med ketolysediett ...

Jeg synes også det var veldig interessant å høre hvordan det ser ut fra et legeperspektiv. Jeg har noe høyt kolesterol og har vært veldig usikker på hvordan jeg skal forholde meg til det legen sier. Med ditt innlegg i bakhodet blir det lettere for meg å diskutere med legen og forstå hvorfor legen argumenterer som han gjør. Jeg føler meg egentlig ganske ydmyk i forhold til legens anbefalinger, men ikke mer enn at jeg for tiden leser boken "Det store kolesterolbedraget" av Malkolm Kendrick, for å gjøre meg opp min egen mening. Jeg går for tiden på Eurodiett med meget lite fett. Men problemstillingen blir aktuell for meg igjen når jeg skal velge hvordan jeg skal vedlikeholde. Da er faktisk denne problemstillingen noe jeg vil ta i betraktning.

Sist redigert av Pearl : 19-06-10 kl 10:20. Årsak: Trykkfeil
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat