Vis enkelt innlegg
Gammel 18-06-10, 20:01   #3
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Vafler uten JBKM?

Jeg lager Nannahs gode vafler med følgende endring;
6egg
1pk 200g kremost naturell (philadelphia)
2ts bakepulver
1 1/2 ss splenda
6 ts fiberhusk
kanel eller kardemomme

Fungerer kjempegodt

Min framgangsmåte er:
Bland fiberhusk med kremost og lar dette ligge og temperere seg mens jeg pisker eggene til nesten ferdig eggedosis.
Tilsetter så splenda i eggene og pisker videre til eggedosis
Tilsetter så kremost-fiberhusk-blandingen og rører til det er minimalt med små klumper, og til slutt tilsettes bakepulver.
Stek vaflene

Hvis jeg ønsker å oppbevare vaflene til neste dag (eller lenger), pakker jeg dem inn i et kjøkkenhandle som legges i en brødpose i kjøleskapet.
Er fortsatt gode flere dager etter steking forutsatt at det er noen igjen

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat