Vis enkelt innlegg
Gammel 18-06-10, 10:16   #202
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av UNA, her.

Hei! Hiver meg på her jeg
Mannen min og jeg begynte på ketolyse-kuren 1 juni og stortrives med dette kostholdet. Vi skal begge ned ca 10-15 kg. Etter de to første ukene har vi gått ned 3 kg hver og er strålende fornøyd med det
Men en ting jeg lurer på om noen kan svare meg på er;
Jeg har hele tiden fått rosa/lilla utslag på stixen, mens mannen min hele tiden har ligget "på kanten". Han er innafor på "skalaen" men bare såvidt. I går kveld var det plutselig ingen farge på stixsen hans. Hva skyldes dette? Vi spiser det samme. Er det mulig at han får i seg for lite karber? Skjønner ikke helt dette jeg.....

Hei,
Det finnes ikke grader av ketose, utslag er utslag. Mørk farge kan være en indikasjon på at man drikker for lite vann. I tillegg er det viktig at testen tas på kvelden minst 2 timer etter siste måltid..

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat