Opprinnelig lagt inn av Matgud, her. Fiberhusk får du kjøpt på helsekost og kruskrakli får du kjøpt for 8 kr på rema er mye da, så varer lenge lenge Hvis du skal begynne å bake så får du det meste på helsekost..jeg har kjøpt meg dette: Helsekost Johanneskjernebrødmel fiberhusk solsikkekjerner gresskarkjerner Meny Ketolyse bakemix Multivitaminer Dem selger og ketolyse bøker og stix. Har egen hylle for masse produkter. Rema Kruskrakeli mandler osv
Opprinnelig lagt inn av Matgud, her.
Fiberhusk får du kjøpt på helsekost og kruskrakli får du kjøpt for 8 kr på rema er mye da, så varer lenge lenge Hvis du skal begynne å bake så får du det meste på helsekost..jeg har kjøpt meg dette: Helsekost Johanneskjernebrødmel fiberhusk solsikkekjerner gresskarkjerner Meny Ketolyse bakemix Multivitaminer Dem selger og ketolyse bøker og stix. Har egen hylle for masse produkter. Rema Kruskrakeli mandler osv
Fiberhusk kan du også kjøpe på Ica og Ultra! 20 kr billigere der De fleste frø (linfrø, sesamfrø o.l.) kan du kjøpe på Rema og andre dagligvarebutikker