Vis enkelt innlegg
Gammel 17-06-10, 20:06   #18
Zincite
Seniormedlem

Zincite sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Skriv til ernæringsrådet!

Opprinnelig lagt inn av andreasoe, her.

Nå blir jo ikke folk syke av maten ernæringsrådet sier heller?
men av alt andre de propper i seg på hverdagene og da spesielt helgene som ferdigmat, godterier, sukkerdrikker osv... altså alt "overskuddet". Men klart, er det jo bedre å holde seg unna raske karbohydrater.. Folk flest "vet" jo hva som er usunt.. men mange velger
dessverre å spise det fordetom..

Jeg tror faktisk at noen blir syke av ernæringsrådet sine anbefalinger. Jeg er enig i at det er alt det andre de propper i seg som gjør at det vipper over for noen.
Jeg er sikker på at mange ville oppleve bedre helse av å legge om til mere lavkarbo med rene matvarer.

Noen ganger gir mange mennesker samlet en stor påvirkningskraft, så jeg håper at så mange skriver mail så det blir vanskelig å overse.
Ser det i alle fall som et skritt på veien til at flere blir interessert og at det sprer seg litt mer kunnskap

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat