|
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?
Heia!
Jeg har vel aldri sagt noe i denne tråden før, men det er hvertfall her jeg hører hjemme. Jeg trappa først ned på synlige karbs, altså brød, poteter etc. Men minska fort inntaket mer og mer etter at jeg prøvde oppskriftene her inne.
Før jeg visste ordet av det var ketose et faktum uten at jeg egentlig hadde prøvd på det. Jeg holdt meg der i noen måneder uten særlig fremgang, og har nå en stund prøvd meg med litt flere karber.
Kroppen min er nok litt rar, jeg går mer ned i vekt om jeg lever litt fritt ser det ut til. Nå spiser jeg det jeg føler for egentlig, av og til en bit av noen ulovligheter også. Men jeg ser jo nå at denne måten jeg nå lever på er absolutt en måte jeg trives med som jeg kan leve etter resten av livet, jeg føler ikke jeg unngår noen ting jeg har lyst på egentlig og vekta går bedre ned nå en i ketose.
Etter to uker i tyrkia på all inclusive vister vekta + 800g fra laveste notering. Det er jeg veldig fornøyd med altså, i og med at jeg der nede drakk litt øl og hadde litt søte ting daglig.
|