Vis enkelt innlegg
Gammel 17-06-10, 11:11   #1572
Namba
Seniormedlem

Namba sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Det er det samme til meg også, slektskap. Sist gang jeg gikk ned til den vekta jeg har nå var det ingen som sa noe, annet enn ga komplimenter. før jeg la på meg veide jeg 11 kg mindre, og da fikk jeg aldri høre at jeg var for tynn (unntatt fra farmor som trodde at jeg frøs fordi jeg var for tynn, noe jeg i ettertid har fått motbevist siden jeg fryser uansett). Ja, ikke sant, Mona K? Mannen min støtter meg også i at jeg skal gå ned enda mer (for min del, han er godt fornøyd uansett), for han forstår at jeg ønsker å føle meg slank igjen. Nei, folk får passe sine egne saker, så får vi slanke oss ned til den sunne vekten vi ønsker oss.

Jeg har gått ned 14,5 kg nå!

Jeg synes det er bra av deg å holde vekten jeg, stegforsteg. Hvis du er flink til å spise nok fett så kan det jo hende at du går ned i vekt selv om du ikke slanker deg også. Jeg håper at du tar vare på deg selv oppi alt dette.

Pilates og andre treningsformer for kjernemuskulaturen er super magetrening, 65kgmamma, og det gir finere mage og slankere midje enn trening av sit ups muskulaturen gir. Det er også veldig lett å trene hjemme, for du trenger ingen apparater. Jeg er helt overbevist.

Sist redigert av Namba : 17-06-10 kl 11:19.
Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat