Vis enkelt innlegg
Gammel 17-06-10, 10:12   #157
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av Ferskingen, her.

Startet på ketolyse for et par uker siden, men glemte å både veie/måle meg - i tillegg til at jeg tror har vært i en mellomting av ketolyse/lavkarbo Så jeg tok dagen i går som den første dagen i ny kur... I den forbindelse lurer jeg på: Hva er best? South Beach dietten eller Andersens ketolysekur? Noen som har erfaring med begge?

Ser ellers at andre plages med det samme som meg selv - en ånde som kan ta drepen på de fleste.. Var spesielt morsomt da min datter sto på butikken og sa med høy stemme: "Mamma IKKE pust på meg!! Du har den verste ånden EVER!!" Unødvendig å si at hvis det hadde vært et hull i gulvet, så hadde jeg kravlet meg ned dit
Håper det ikke går lang tid før den forsvinner....

Prøver også MCT-olje for å se om det setter fart på forbrenningen. Noen som har erfaringer med den?

Mye spørsmål - men sånn er det når man er fersking i faget

Hei,
Først vil jeg bare nevne at ketolyse hører inn under paraplybetegnelsen lavkarbo. Vil anbefale deg å lese deg opp på de ulike lavkarbo retningene og finne ut hva som passer for deg, noen trives med å være i ketose andre ikke. Her finner du mer informasjon om de ulike lavkarbo retningene. http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=6
”Den” ånden er en tydelig indikasjon på at du er i ketose og for de fleste så går den over etter hvert.
Jeg har prøvd MCT olje men synes ikke det var mye til hjelp, men for mange er den et fint supplement for å få i seg nok fett i løpet av dagen.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat