Hos legen....... I dag var tiden inne for en status-sjekk hos legen, og dermed også finne ut nøyaktig status på kroppens tilstand De harde fakta er: 0 total vektreduksjon + 300g muskler + 1 kg vann Så totalvekta var opp 1,3 kg siden forrige besøk som var rett etter påske, noen jeg faktisk er veldig førnøyd med. Den gangen hadde jeg absolutt laveste notering på vekten med 86.5kg, og nå er jeg altså på 87.8kg. Not bad med tanke på at jeg ved oppstart på ketolyse 1.juni var 89.9kg Vi diskuterte også videre framdrift, og jeg har full støtte for mitt valg om å avslutte eurodietten og heller satse på ketolyse. Hun er imidlertid tydelig på at jeg må trappe ned på stressfaktorene i hverdagen, de bremser veldig vektnedgangen min og er ikke positiv på noen som helst måte Nye blodprøver skal tas i august, men allerede nå skal jeg starte å ta B12-tilskudd igjen pga at symptomene er tilbake. Alt i alt en meget positiv opplevelse (liker hun legen veldig godt), og jeg fikk en del tips i forhold til ferieturen i europa - 3 arbeidsdager igjen