Vis enkelt innlegg
Gammel 16-06-10, 20:19   #20
karikins
Medlem

karikins sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Kirkenes
karikins er på en erverdig vei

Sv: Legen sa: slutt med ketolysediett ...

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Det er ikke det at du spiser for lite fett (kolesterol) som gjør at kolesterolet ditt går opp da??
Siden kroppen regulerer kolesterolinnholdet selv og produserer kolesterol hvis den ikke får nok gjennom kostholdet, så kan det være at det er det som skjer med deg?? (Jeg synes du har lite fett i kosten din )

Dessuten, røyker du?? Ikke at det i seg selv er kolesterolfrembringende, men det skader blodårene som igjen fører til økt kolesterol som prøver å reparere blodårene...

Flott vektnedgang, forresten!!

(Hvordan gikk det med mannen din? Bra, håper jeg.)

Ja, jeg har vært inne på tanken om for lite fettinntak. Men jeg klarer ikke å få i meg mer, enda jeg lurer det inn i kosten på flere måter.

Ja huff, meg er en røyke-person *tenner meg en røyk og lurer på om jeg gidder å si mer om det* (skamfull)

Takk, er MEGET fornøyd selv, er blitt et nytt menneske, men ikke minst, fått det jeg mest ville ha: ENERGI

Det gikk bra med han. Etter en tur til Tromsø, ble det konkludert med at det var en blodpropp (som da hadde løst seg opp) i de små arteriene.
Han skal få Marevan, visstnok. Krysser fingre for at han holder seg frisk framover! Og han spiser ketogent fortsatt

karikins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat