Vis enkelt innlegg
Gammel 16-06-10, 09:57   #3
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Kunstig søtning + kosttilskudd

Opprinnelig lagt inn av Ferskenbeinet, her.

Det finnes nok av dem her inne som ikke bruker kunstig søtning også, føler du tar alle over en kam her! De som snakker mye om ren mat er antageligvis ikke de som drikker mest pepsi max heller?

Jeg tar en multivitamin til dagen, om det er nødvendig veit jeg ikke.

Synes bare det er så mange som hiver innpå med div. kunstig søtning (som jeg er meget skeptisk til og får vondt i magen av selv), lettbrus, fun light (som det ikke er lov til å kalle saft engang fordi den aldri har vært i nærheten av et bær eller en frukt!) og slike ting. Henger liksom ikke helt på greip i forhold til "ren mat". Men som du sier så er det jo helt sikkert mange her inne som holder seg unna det også.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat