|
Sv: Tråd for junistartere
Jeg føler også at jeg er skapt for dette opplegget her, bortsett fra at jeg var/er ganske glad i godterier, ikke egentlig sjokolade, har aldri likt det, men mer de greiene som henger igjen i tennene...:-D Det verste er at jeg pleide å spise litt hver dag før! Nå har jeg ikke rørt, eller for den saks skyld hatt lyst på det på en uke! Jeg skjønner det ikke. Jeg trodde jeg kom til å bli sprø, men jeg har ikke merket noe til "godtesug". Jeg vet jeg kommer til å savne vannmelen til sommeren, men tror kanskje jeg skal unne meg litt av og til? Ja, kanskje, får se... 
De to andre i huset her spiser fortsatt normal kost, så vi kjøper fortsatt både poteter, ris, godterier, potetgull osv... i tillegg til et lass med cottage-cheese, seterrømme, hauger med egg, fløte, "helsekost-greier", mer kjøttpålegg osv... Hehe, det vil vel stabilisere seg det og, om enn på et litt høyere nivå! :-D Er glad min mann støtter meg, ihvertfall siden magen min er blitt så bra (han bryr seg ikke så mye om jeg veier 5 kilo mindre heldigvis:-)).
Klem
|