Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-10, 14:57   #93
Vintergumman
Medlem

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Spydeberg
Vintergumman er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av Cec1973, her.

Hehe, noen her som har merket at matbudsjettet har gått kraftig opp? :-D

Nja, synes ikke det går opp så alt for mye. Vi ligger på en jevn sum i mnd, men kan jo hende det øker litt siden han ikke vil spise lavkarbo.
Derimot så kommer vi nok til å spare inn på godis. (Jeg irriterte livet av han i helga, fordi han ikke fikk lov å spise rett foran meg, så han sa han ikke gadd ha godis mer. ) Før har vi hatt både 2 og 3 lillelørdager, pluss skikkelig utskeiing i helga, så det er klart det blir noen kroner spart der.
Jeg tror nok det går noen kroner mer i starten når man skal eksperimentere mer og man er ganske sulten i starten. Etterhvert når kroppen blir vant til maten, hører jeg at sultbehovet blir sjeldnere og man trenger som regel ikke spise mer enn to ganger om dagen (individuelle preferanser, selvfølgelig). Passer meg egentlig utmerket, jeg har aldri klart å ha 5-6 småmåltider om dagen, slik de anbefaler.

Begynner egentlig å tro at jeg er som skapt for dette opplegget. Jeg trives med å spise sjelden, jeg elsker kjøtt (har aldri egentlig likt poteter og brød), jeg elsket å maule pålegg når jeg var mindre og kyllingskinn er en delikatesse for meg

Vintergumman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - trur eg Svar med sitat